Kód | Képzés | Követelmény | Heti óraszám | Kredit |
---|---|---|---|---|
KGFMK |
kollokvium
|
4 |
A tanegység célja
A marketing egyfajta „rehabilitációja”, útkeresés: a marketing-eszközöknek a keresztény etika alapján is elfogadható használatának felfedezése. Hol tartunk? Meddig mehetünk el – lehet-e hatásos és hatékony egy olyan marketing, amely szakít a legerősebb toposzokkal és tiszteletben tartja az emberi méltóságot?
A hallgató fejlesztendő kompetenciái
Ismeri az egyház társadalmi tanításának legfontosabb alapelveit, valamint a marketingmenedzsment folyamatát és az egyház reklámtevékenységre vonatkozó tanítását. Képes az egyház társadalmi tanításának értelmezésére a marketing területén. Elkötelezett a felelős marketing és az etikus kommunikáció iránt.
Követelmény
A félév során önállóan elkészítendő feladatok elvégzése. A félév végén szóbeli vizsga.
Ajánlott irodalom
Kotler, Philip – Keller, Kevin Lane: Marketing Menedzsment, Akadémiai Kiadó, Budapest, 2008; Kasser, Tim: Az anyagiasság súlyos ára, Ursus Libris, Budapest, 2005; Pratkanis, Anthony R. – Aronson, Elliot: A rábeszélőgép. Élni és visszaélni a meggyőzés mindennapos mesterségével, Ab Ovo, Budapest, 2012; Alford, Helen – Naughton, Michael: Menedzsment, ha számít a hit. Keresztény társadalmi elvek a modern korban, Kairosz, Budapest, 2009.