1112 Budapest, Piarista köz 1.
A tudásszerzés új térdimenzióit Krisztus országa építésének fényébe helyezzük.
Az iskola hagyományos definíciója meghaladottá vált, maga az iskola pedig a digitális térváltozás világában új dimenzióba került. Ebben az új dimenzióban kell értelmeznünk a tudásátadás, értékre nevelés és közösségteremtés hármas feladatát úgy, hogy diákjainkat megerősítsük az Istennel való kapcsolatukban. Ezt teszi folyamatosan a szerzetesi oktatás az elmúlt évszázadok válsághelyzeteiben, hiszen igazodva a társadalom mindenkori polgári normáihoz és elvárásaihoz, tiszteletben tartva az ország hatályos tanügyi törvényeit, újra és újra meghirdeti személyiségközpontú, gyermekközpontú pedagógiáját, hiszen számára az ember nem csupán a piac majdani szereplője, hanem Isten teremtett képmása.
Az iskolákat fenntartó szerzetesrendek képviselői több alkalommal, komoly szakmai együttgondolkodásban kezdték meg a válaszkeresést, együttműködve a szakma, a politika, a think tank intézetek és a felsőoktatás vezetőivel, figyelembe véve azok tudásbázisát.