1052 Budapest Piarista köz 1.
2. emelet Díszterem
Hitelesség: az intézményi kommunikáció gyakorlata
A jó hírnév a legjobb tőke. Építsük tudatosan!
A 21. században az oktatási intézmények, köztük az egyházi iskolák is, versenyhelyzetben működnek. Verseny folyik a diákokért, a jó munkaerőért és a támogatókért. Ebben a környezetben egy iskola legértékesebb tőkéje a hírneve, amely a közösség bizalmán alapul. Ezt a bizalmat két úton kell építeni és óvni:
- Proaktív kommunikációval (iskolamarketinggel), amely tudatosan és hitelesen mutatja be az intézmény értékeit és vonzerejét.
- Felelős, etikus és transzparens kommunikációval, amely megvédi az intézményt a krízishelyzetekben, különös tekintettel a gyermekvédelem kiemelten érzékeny területére.
Előadó: Márkus Roland piarista szerzetes, a szegedi Dugonics András Piarista Gimnázium tanára. Személyes elköteleződése és szakmai munkája révén az egyházi intézmények gyermekvédelmi kultúrájának és kommunikációjának egyik hazai résztvevője. Szervezője gyermekvédelmi fórumoknak és kriziskommunikációs műhelymunkáknak.